2015. augusztus 28., péntek

Dani Atkins újabb sikerkönyvéről, A mi történetünkről mesélt

Az Összetörve sikeres írójának legújabb szerelmi története legalább annyira magával ragadó, mint az írónő előző regénye. 

A mi történetünk főhőse Emma Marshall alig várja, hogy gyerekkori szerelme, Richard feleségül vegye. Egy tragikus baleset azonban mindent megváltoztat, és az életébe belép egy idegen, Jack, aki tulajdonképpen megmenti a lány életét. 

A férfi jóképű, rejtélyes, Emma sosem találkozott még hasonlóval. Emma összezavarodik. Kibe szerelmes valójában, Richardba, akihez egészen eddig hozzá akart menni? Vagy az izgalmas Jackbe, aki olyan érzéseket vált ki belőle, mint eddig még soha senki.

A chicklitcentral.com kifaggatta az írónőt új regényéről, amely rengeteg izgalmas fordulatban bővelkedik. 


Mi inspirálta ezt a regényt?


Dani: Olyan regényt akartam írni, ami valóságos, olyan történetet, amibe bárki könnyedén beleélheti magát. Bár a cselekmény tele van titkokkal, hazugságokkal, a sztori alapvetően egy szerelmi háromszögről szól. Az egyik oldalon ott van Richard, a gyerekkori szerelem, aki már családtag, a másik oldalon az izgalmas író, Jack, aki nagyon heves érzelmeket vált ki Emmából. Hogyan lehet a szerelem ezen komponenseit mérlegre tenni? Olyan regény akartam írni, amelyben ezek a kapcsolatok próbatétel elé állnak, döntési szituációkat akartam ábrázolni. 


Mely írók voltak rád nagy hatással, amikor ezt a regényt írtad?


Dani: Lehet, hogy meglepő lesz, amit mondok, és nem feltétlenül ezt várnátok egy romantikus regényírótól, de azt hiszem, Stephen King van rám a legnagyobb hatással. Harminc éve olvastam tőle először, és azóta is minden alkalommal ámulatba ejt a történetfűzés, a karakteralkotás, és az, hogy egy pillanatra sem engedi el a gyeplőt. És ha valami romantikusabbat kellene mondanom, Nicholas Sparkst mondanám. 


Ha megfilmesíthetnéd a regényt, kik lennének a főszereplők?


Dani: Erre elég könnyű válaszolni, mert írás közben, híres színészek arcai lebegtek a szemem előtt. Jacket Joe Manganiello játszaná a True Bloodból. Szerintem nagyon jól illene a karakterhez, az ő arca erősen megjelent előttem, amikor Jackről írtam. Richard Aaron Eckhart lenne, Emmának pedig (és nem csak a nevük egyezése miatt) Emma Stone-t tudnám elképzelni.

Aaron Eckhart és Emma Stone


Mi volt a legszebb bók, amit a könyvvel kapcsolatban kaptál?

Dani: Szerencsés vagyok, mert mindkét könyvről pozitív kritikák születtek. Az hiszem a legszebb, ami megmaradt az emlékezetemben ez volt: „Mély sajnálatot érzek azon könyvek iránt, amiket a tiéd után olvasok, mert tudom, hogy esélyük sincs.” Ez nagyon meghatott. 


Egyébként mindig is írónő szerettél volna lenni?


Dani: Nem emlékszem olyan időre, amikor ne akartam volna írni. Hatalmas inspiráció volt édesapám, aki remekül anekdotázott, remek humora volt, és mindig azt mondta, egy napon írok majd egy regényt. Ő szerettette meg velem az olvasást és persze a történetmesélést is. 


Meséld el kérlek, hogyan telik egy napod!


Dani: Van egy nagyon idilli képem arról, hogy kellene telnie a napomnak. Ebben a sajnos nem létező világban, reggel kilenckor az íróasztalomhoz ülök, és dolgozom legalább délután ötig, megfelelő hosszúságú ebédszünettel természetesen. De én sajnos nem így működöm. A reggelt általában azzal indítom, hogy elmegyek egy hosszú sétára a kutyámmal. Séta közben szoktam kigondolni, hogy mit írok, sőt hangosan ki szoktam mondani a párbeszédeket. Páran biztosan bolondnak néznek, ha találkoznak velem ilyenkor. Valahogy jobban megy nekem, ha délután, kora este írok, szóval mindig szegény férjemre marad a vacsora elkészítése. 


Ki a kedvenc karaktered A mi történetünkből?


Dani: Érdekes, mert általában a mellékszereplők a kedvenceim. A mi történetünkből Monique, Emma flúgos francia főnöke a kedvencem. Imádtam azokat a jeleneteket írni, amelyekben ő is szerepelt.

Források: 1, 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése